Un prim cuvant

De ce? Cine sunt?   Astea sunt intrebarile la care voi raspunde in acest prim post.

De ce un blog? Multi ar spune ca e la moda acum sa ai blog, eu prefer sa spun ca e un trend, ceva ce a capatat amploare in ultimii ani si care se va mai dezvolta pana la epuizare. Dar nu acesta e motivul pentru care vreau sa-mi fac acest blog, ci pentru ca am o pasiune, si vreau sa vorbesc despre aceasta, sau mai bine zis, simt ca am ce impartasi si vreau sa fac asta. Uneori nu e suficient sa-ti imbogatesti cunostintele in unele domenii, daca nu le impartasesti cu cei care vor sa te asculte. Si poate pentru ca o iau ca pe o provocare  si vreau sa vad cat timp o pot tine ( stiu ca pare copilaresc sau imatur ce am zis, insa e adevarat si mie imi place sa spun lucrurilor pe nume 😀 ).
Cine sunt? Eu sunt o fiica, o sora, o matusa, o prietena, o persoana care parca s-a nascut “impotriva curentului”, eu sunt FLO, da Flo si nu ma intrebati de ce mi se spune asa, e un motiv banal, insa nesemnificativ.  Sunt o persoana cu multe idealuri, multe vise, planuri si ambitii, gata de sacrificii pentru a le obtine. Sunt deocamdata si sper ca inca pentru putin timp o studenta la o facultate oarecare, dar studentia mea a fost marcata de o organizatie din care fac parte, cu niste valori solide si care incearca sa faca o schimbare in lume, prin “filialele” pe care le are in peste 100 de tari, filiale care la randul lor incearca o schimbare in mediul local pentru a fi mai aproape de schimbarea la nivel mondial, organizatie care doreste ca fiecare membru al sau sa devina un “change agent”, un agent al schimbarii,in bine. Cam atat despre cine sunt momentan, sper ca aveti rabdarea de a ma descoperi pe tot parcursul blogului.

poate nu v-ati dat seama despre ce e acest blog, dar asteptati si in curand veti intelege.

see u sonn :))!

Leave a Reply

