Gustul succesului

Azi a fost o zi plina de amintiri, nu-mi dau seama care a fost cauza, si dintr-o data am simtit un sentiment de melancolie, de dor, mi-am amintit cand am simtit pentru prima data gustul succesului.

Aveam 21 de ani, de fapt era ziua in care am implinit 21 de ani, si am avut o revelatie, mi-am dat seama ca vroiam din tot sufletul sa fiu coordonatorul unui proiect genial, unui proiect de care ma simteam atat de familiarizata, avand in vedere ca am fost implicata in echipa de organizarea a aceluiasi proiect cu un an de zile in urma, insa atunci eram responsabil pe finante, nu eram coordonatorul proiectului.

Despre ce era vorba? Era un eveniment, insa nu orice tip de eveniment, era un eveniment dedicat Leadershipului, era singurul eveniment din Iasi care promova conceptul de Leadership.  Ce ma atragea asa de mult la acest proiect era faptul ca era in concordanta cu planurile mele de viitor, nu neaparat event management, ci partea de Leadership, Vreau ca in viitor, la 32 de ani, ca sa fiu mai exacta, sa devin manager, e un vis de-al meu de cand eram in primul an de liceu si inca ma tin de el. Stiu ca managementul si leadershipul sunt concepte asemanatoare, dar sunt in acelasi timp sidiferite.

Revenind la proiect, se numea Leadership Gala, pana si numele era un element care ma atragea asa mult, wow, ce tare suna o gala, si leadership,  pentru mine erau doua cuvinte care dadeau impresia de ceva important si nah… imi amintesc ca m-am pregatit mult pentru alegerile de coordonator de proiect, cu strategie, vorbit cu oameni, trecandu-mi tot felul de idei in cap, in fine, vroiam neaparat sa fie proeictul meu, vroiam sa-l aduc la un alt nivel, sa se vorbeasca de bine de Leadership Gala, sa vada si oamenii prin ochii mei cat de frumos e acest eveniment.

Tin minte si acum, era o zi de sambata, 13 iunie 2009,  era 10 dimineata,  imbracati toti frumos, eram in sala oamenii care vroiam sa fim coordonatori de proiect pe 3 proiecte de-ale noastre, era echipa de conducere a organizatiei, era un moderator care era si un prieten foarte bun de-al meu, ceea ce imi oferea si mai multa incredere in mine, si mai erau si oameni care au venit sa ne sustina. Eu trebuia sa prezint prima strategia, apoi au urmat cam 20 minute de intrebari, nu stiu cum  a trecut timpul, stiu doar ca eram foarte emotionata, dar mai mult s-a vazut motivatia mea imensa de a fi aleasa.. Dupa multe ore de asteptare s-au anuntat rezultatele, siiiii, pam pam, coordonatorul proiectului Leadership Gala 2009: “FLO”,  a fost un moment plin de emotii si apoi au urmat imbratisarile si eu ma gandeam doar ca am reusit.

Bun, acum urma sa-mi aleg echipa. Dupa putin timp aveam si echipa alaturi de mine, o echipa formata din 7 omuletzi  foarte buni pe ariile lor, niste oameni minunati si ne-am apucat de treaba.  Timp de doua luni  jumate am muncit cu totii si evenimentul se apropia din ce in ce mai repede.

E adevarat, nu am avut parte numai de lucruri bune, au mai aparut si probleme, dar am reusit sa le infrangem si iata-ne ajunsi in ziua eveniemntului cand a fost o nebunie, insa overall evenimentul a fost un adevarat succes.

Am avut 3 speakeri nationali: Excelenata Sa, Ambasadorul Africii de Sud in Romania, Sorin Tudor si Remus Anea. Fiecare ne-a vorbit despre Leadership in diferite contexte si eu personal, am avut multe de invatat de la ei. Evenimentul a avut loc intr-o sala de conferinte dintr-un hotel foarte frumoas din Iasi, au venit directori de la companii iesene, parteneri de-ai nostri,  Alumnii organizatiei, membrii nostri care aveau la momentul actual sau  in decursul anului 2009 o pozitie de Leadership. Eram toti imbracati frumos, la 4 ace si aranjati. In timp ce toti serveau un pahar de vin la finalul evenimentului, sau o cafea, eu eram si fericita si trista in acelasi timp, fericita pentru ca totul a iesit frumos, si trista pentru ca se terminase proiectul meu iubit.

A doua zi simteam gustul succesului, o senzatie pe care nu o simti prea des, si nu ma puteam gandi decat la lectiile pe care Nelson Mandela le-a transmis lumii intregi, lectii pe care Excelenta Sa, Ambasadorul Africii de Sud, ni le-a impartasit la eveniment. Dar despre astea va voi vorbi data viitoare :D.

Leave a Reply

