Impotriva curentului

Da, impotriva curentului, asa se pare ca m-am nascut si intr-un fel sunt mandra de asta.

Nu mi-a placut niciodata sa fiu ca ceilalti , vroiam sa fiu diferita macar cu o secunda, nu puteam accepta sa fiu o oaie dintr-o turma, eu eram oaia neagra intre cele albe ( chiar daca eu sunt blonda).

Am vazut de multe ori cum societatea incearca sa puna la zid oamenii care indraznesc sa-si faca propriile reguli,  care indraznesc sa se revolte,  care strigau din toti porii corpurilor lor ca vor o schimbare, care vor “sa impinga rasa umana mai departe”.

Erau denumiti eretici , iar ereticii erau arsi pe rug. Eretici inca mai exista, dar din fericire, azi nu mai primesc acelasi tratament fierbinte ca altadata.

E bine sa fii diferit, e sanatos sa fii diferit, e indicat sa fii diferit, si mai ales, sa ACTIONEZI in acest sens.

Aud mereu de oameni despre care se spune ca sunt nebuni, ca ar trebui sa fie inchisi, condamnati ca nu se supun regulilor si standardelor societatii si comunitatii din care fac parte. Si ca sa va dau un exemplu  http://think.adevarul.ro/2011/03/un-nebun-care-a-schimbat-lumea/, omul acesta e genial, din punctul meu de vedere.

Fiecare e liber sa-si aleaga drumul si sa fie cum vrea el sa fie, insa vad in jurul meu oameni care parca au fost dresati sa se supuna, oameni care nu indraznesc sa se abata de la tipare, oameni fara caracter, oameni care spun” fac ca asa trebuie facut”, dar nu-si pun intrebarea De ce?, robotei care fac scurtcircuit cand dau peste un om care a chiulit de la scoala de dresaj.

STOP JUDGING ME!  cel mai important e ca mie chiar imi place de mine, imi place cine sunt, ce vreau sa fac, cum vreau sa fac, chiar daca uneori dau si peste hopuri, oameni inchisi la minte care stiu doar sa-mi zica: vai Flo, cum poti spune asta? ar trebui sa te porti asa…, nu e bine cum gandesti, oamenilor nu le plac oamenii ca tine care…, ei bine, raspunsul meu e:  SI CE DACA? Sunt cum sunt si imi place cine sunt, si cu asta basta. Si cel mai important pentru mine sunt prietenii mei care merg impotriva curentului, impreuna cu mine >:D<

2 responses to “Impotriva curentului

  1. “Ereticii erau arsi pe jug. Astazi este bine sa fii eretic” – Triburi. Avem nevoie de tine sa ne conduci- Seth Godin. Asa, Flo. Citeste si invata!

Leave a Reply

