Despre tine, despre prietenie

Mi-ai zis sa scriu despre prietenie, asa ca am sa scriu despre tine.

Muhammad Ali spunea ca: “Prietenia e lucrul cel mai greu de explicat. Nu este ceva ce se poate invata la scoala. Dar daca nu ai invatat ce inseamna prietenia inseamna ca nu ai invatat nimic.”

Cateodata stau si ma gandesc ca tot ce am mai de pret pe lumea asta, pe langa mama si fratii mei, sunt prietenii pe care pur si simplu ii ador, iar tu esti una din ei pe care stiu sigur ca o voi avea toata viata alaturi de mine.

Au trecut 2 ani, si parca a trecut o viata pentru ca am reusit sa ne inchegam asa de bine, sa ne stim si bunele si relele, si totusi parca totul a inceput ieri pentru ca amintirea inca e vie in sufletul meu.

Tin minte si acum cand ti-am zis pentru prima data,  la o tigara, ca noi doua vom fi foarte bune prietene. Si uite ca asa a si fost. Imi amintesc si acum cum stateam toata ziua impreuna si ne stresam ca doua babe pentru conferinta si mister D nu stia cum sa ne faca sa ne calmam si sa nu mai stam prin sediu, dar el nu stia ca noi stateam doar ca ne facea placere sa petrecem timpul impreuna. Vremuri frumoase.

Sunt atatea amintiti si clipe frumoase cu tine incat mi-ar trebui o carte in care sa le spun pe toate, dar prefer sa le tin in suflet pentru ca nu ar putea fi murdarite de oamenii din jurul nostru.

Prietenia noastra e “true” pentru ca, asa cum ti-am zis de multe ori, mereu am stiut cum sa trecem peste probleme  si asa stiu ca nu e superficiala si trecatoare. M-ai vazut in toate starile; vesela, trista, calma, nervoasa, plangand, razand, suferind, trecand peste necazuri, intr-o pasa proasta, intr-alta si mai proasta, dar nu te-ai speriat, nu ai plecat, ai stat langa mine, ai fost stalpul meu de multe ori cand eram gata sa cad.

Esti persoana care mereu imi da un sut in fund cand vezi ca stau in loc, ma iei in brate cand plang, esti alaturi de mine cand eu o iau razna, imi amintesti cine sunt cand eu nu mai stiu, ma dojenesti cand fac nazbatii, ma rasfeti cand merit, si pentru toate astea: ITI MULTUMESC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mai e putin pana pleci, poate prea putin, si eu nu stiu cum sa reactionez, nu stiu daca constientizez, stiu doar ca e cel mai bine pentru tine , stiu doar ca acum trebuie sa profit de timpul ce ne-a mai ramas, stiu doar ca imi va fi al naibii de mult dor de tine. In acelasi timp mi-e frica, mi-e frica ca am sa fiu ca o vita-de-vie fara stalpi, mi-e frica ca poate vor fi momente in care o voi lua razna si nu vei fi acolo sa ma opresti,  mi-e frica ca n-o sa mai fie cineva care sa ma certe si care sa ma imbarbateze, mi-e frica sa nu te pierd.

My sweet baby, mi-ai aratat in momente de tulburare si turbare ca prieteniile adevarate mai exista si ca nu e totul pierdut cum credeam atunci cand te-am cunoscut, esti un om pe care l-am vazut crescand asa de frumos incat uneori ma uimesti, si stiu ca asta e doar inceputul. Te asteapta lucruri mari pentru ca tu esti un om minunat si meriti numai raze de soare.

Nu am darul de a spune lucruri frumoasa, nu stiu cum sa-mi exprim cel mai bine emotiile si sentimentele, dar stiu ca tu nu esti un fan al cuvintelor frumoase si complicate, ci al lucrurilor simple si din suflet, si mai ales esti un om al faptelor si de asta nu-mi fac griji ca te-ai indoi vreun moment de sinceritatea mea in ceea ce te priveste.

Si ca un sfat iti spun doar atat: “Cauta la cine te pretuieste cat de curata e inima, nu cat de inalt e gandul”.

Love u, baby >:D<

Leave a Reply

