Inca…

Inca imi mai place sa ma plimb prin ploaie,

Inca imi mai place sa citesc,

Inca, imi mai place cafeaua, chair daca m-am lasat,

Inca imi mai iubesc prietenii, chiar daca cei mai multi dintre ei sunt la mii de km distanta,

Inca mi-e dor de casa, chair daca ma duc mai rar decat ar trebui,

Inca ma mai uit la desene animate, chiar daca am 23 de ani,

Inca mi-e dor de orasul meu natal, choar daca m-am mutat de acolo acum 13 ani,

Inca mai plang dupa tata, chiar daca au trecut atatia ani de cand a plecat dintre noi,

Inca imi mai amintesc de primul sarut,

Inca imi amintesc de cum e sa iubesti,

Inca ma mai tin pe picioare, chiar daca viata imi mai da suturi din cand in cand,

Inca mai tin la unii oameni, chiar daca ei cred ca i-am uitat,

Inca mai visez la un viitor frumos, chiar daca prezentul e tulbure,

Inca tresar de bucurie cand primesc un mesaj de la cineva special,

Inca imi mai tin sugar cub-urile, chiar daca ma tot mut dintr-o parte in alta,

Inca mai simt pasiunea pentru Leadership Gala, chiar daca nu se mai face,

Inca nu m-am obisnuit cu faptul ca trebuie sa-mi iau rams bun de la cineva drag,

Inca te… , dar ar fi bine sa ma opresc aici.

3 responses to “Inca…

  1. Unii accepta mai bine schimbarea. Altora le e mai greu.
    Cred ca e potrivit pentru tine exact ceea ce alegi tu si te face sa te simti cel mai bine.
    Si prietenii tai de la mii de kilometri distanta te iubesc mult! Cand ma intorc o facem lata, promit!

    Mi-e tare dor de tine. :*

Leave a Reply

