Inceput de an, inceput de drum

2012 cica e anul Apocalipsei, toti faceam glumea pe seama asta, altii mai naivi chiar credeau asta, dar iata ca a venit si inca suntem aici, nu pot spune ca e bine , dar suntem aici.

Cu toate “povestile ” astea despre Apocalipsa mayashilor, eu mi-am propus ca anul 2012 sa fie anul in care eu imi iau rucsacul in spate si plec in lume, pentru a fi mai aproape de indeplinirea viselor mele.

Eram vara trecuta si din una alta mi-a venit ideea sa candidez ca Vicepresedinte AIESEC  la nivel national intr-o tara unde as putea avea un impact, unde sa-mi pot aduce contributia si pe care sa o ajut sa se dezvolte pe aria care ma pasioneaza pe mine, si uite asa m-am hotarat sa aplic in AIESEC Irlanda, era locul care mi se potrivea de minune si era exact ceea ce cautam.

Nu stiu cum a trecut timpul asa de repede, stiu doar ca ma gandeam doar la momentul in care trebuia sa se deschida aplicarile si sa vad daca chiar acolo e locul meu.

Cu o saptamana inainte sa se deschida aplicarile, am inceput sa vorbesc cu cei din Irlanda si de-abia asteptam sa incep sa lucrez la minunata aplicare, am inceput sa vorbesc cu o multime de oameni, luna decembrie a fost o nebunie totala pentru mine, simteam ca parca nu mai vine o data deadline-ul de aplicare si interviul si sa aflu o data rezultatul, sa stiu daca trebuie sa ma indrept spre alta tara.

Nu stiu daca a fost o prostie sau nu, sau daca a fost intuitie feminina, sau poate doar incapatanare, dar un prieten drag mi-a spus ca chestia cu MC-ul e ca o loterie,  sa nu ma bazez doar pe o aplicare, si eu am zis ca am sa lupt pentru a ajunge in Irlnada pana la momentul adevarului, pana mi se spune acel DA sau NU.  De obicei, sunt persoana care isi pregateste si un mic back-up plan, dar de data asta am mers pur si simplu la risc si am mers pe ce imi spunea inima.

Ce era cel mai ciudat e ca ma vedeam acolo, simteam ca acolo trebuie sa fiu . Se spune ca daca reusesti sa te vizualizezi facand ceva sau daca iti vezi o dorinta transpusa in realitate, chair se inatmpla. O fi adevarat sau nu, mie mi s-a intamplat.

In sfarsit, dupa aproape doua luni de stres continuu si dupa un vis de mai bine de 6 luni, framantari, momente in care imi pierdeam putin increderea, a venit si ziua interviului, si apoi anuntarea rezultatelor. Si a fost DA!!!!!!!!!! si atunci a fost momentul in care am reusit sa respir usurata si momentul in care mi-am dat seama ca se poate.

Un om foarte special mie mi-a zis o data: “Flo, cu motivatia ta poti muta muntii din loc.” Nu stiu daca muntii ii pot muta, dar stiu ca atunci cand iti doresti ceva din toata inima, cand iti urmezi visul si atunci cand crezi in lucrul pentru care lupti, acel ceva poate deveni realitate.

Iata ca a venit anul 2012 si peste cateva luni imi iau rucsacul si plec in lume. Si pot spune ca acum, sunt EXTREM de FERICITA :).

Va doresc sa va urmati si voi visul si sa luptati pentru lucrul in care credeti cu adevarat!

One response to “Inceput de an, inceput de drum

  1. Ma bucur enorm pentru tine. Acum ma crezi, cand iti spun ca esti un om destinat succesului? 😀
    Te pup!

Leave a Reply

