Random

Random e fun,random e bine. De ce? Hmmmm de ce nu? Mi s-a spus acum ceva timp ca sunt random, imi vine greu sa ma gandesc la motivele pentru care mi s-a spus asta, dar pe mine nu cred ca ma defineste ceva anume, cred ca sunt o combinatie de mai multe paradoxuri, cum de altfel mi s-a mai spus. Poate ca extremele ma urmaresc.

Ciudat? Nu. Normal? Eu sper ca da.  Dar, pana la urma fiecare intelege prin normal numai ce vrea, asa suntem noi, it’s not such a big deal.

Un om nu poate fi bun sau rau, fiecare este si bun si rau, doar ca o parte predomina mai mult. Cand vedem un om care e mai tot timpul dragut si amabil si spunem ca face parte din categoria oamenilor buni, si la un moment dat face o chestie care poate tine de starea de moment si nu e chiar buna, pentru un timp ne gandim daca nu cumva asa e el, dar nu vedem poate mai presus de aparente. Cred in oameni ipocriti si falsi, am niste “creaturi ” de astea in jur, dar acest tip de oameni cand fac o gafa merg numai pe gafe adevarate. In schimb un om bun poate uneori nu e asa de amabil si dragut pentru ca  nah, ceva s-a intamplat, iar asta nu ar trebui sa-i fie o amprenta permanenta.  Cel mai mult ma streseaza persoanele care spun mereu ca fac parte din categoria ‘oamenilor draguti’ si imi repeta asta la nesfarsit pana cand mi se pare suspect si le-o trantesc in fata ca nu cred ca sunt asa, ca se mint singuri si apoi imi dau seama ca am avut dreptate. Dezamagitor? Not really, pentru ca ma asteptam la asta. Hhhhmmmmmmm.

Destul despre oameni buni sau NEbuni, hai sa vorbim random. Hmmmmmmm, uite un copac, ce dragut e. Vi s-a intamplat vreodata sa va placa niste poze in care nu e nici o persoana, ci doar niste chestii puse impreuna prin voie sau silite, si acea poza chiar sa va placa? Mie mi s-a intamplat de o multime de ori. Recent ma uitam pe site-ul nostru drag de socializare, facebook, la pozele unui prieten, dar  prieten de acela adevarat, nu “facebook friend”, si am dat like-uri la cateva din pozele lui, fara sa constientizez ce fac. La un moment dat mi-a spus ca ii place faptul ca am dat like la poze in care nu apare el, ci la poze care nu exprima nimic, dar exprima atatea in acelasi timp. Okay, let’s move on.

As putea sa vorbesc despre atatea lucruri random,  dar care ar fi rostul? Dar poate nu trebuie sa aiba un rost.

Atatea reguli, atatea “nu fa, ca nu e bine” doar pentru ca asa suntem invatati. “De ce?” e o intrebare pe care nu multi si-o pun, nevrand sa inteleaga logica din spatele regulii. Poate nu e ceva logic, poate confortul e confort impus de scoala sau de societate. Acest subiect merita carti scrise, si s-au scris carti, dar cati oameni mai citesc?  Ma streseaza oamenii care spun ca n-are rost sa incerce sa schimbe ceva ca asta nu o sa se intample niciodata, dau sentinta fara prezumtia de nevinovat.  E usor sa te plangi decat sa faci ceva in privinta asta. Diferenta dintre un om care conduce si un om care e condus e ca primul FACE ceva, iar al doilea doar se PLANGE.

Random inseamna diversitate si deschidere catre nou, nu sa ai mintea incuiata intr-o cutie pazita de gardieni imaginari, THINK OUTSIDE THE BOX, fii random.  Sau poate ca nu multi pot fi asa, nu putem fi toti de acelasi tipar, dar noncomformistii poate nu ar trebui sa fie judecati de niste minti inchise sau invechite.

Random intr-o zi frumoasa cu soare.  Pe data viitoare! 🙂

Leave a Reply

