Pe bune acum…

Imi plac oamenii destepti.  Imi place sa port discutii inteligente cu oamenii de langa mine. Imi place , de asemenea, sa ma prostesc, iar uneori, iau lucrurile in serios luandu-le peste picior. Nimic nou pana acum.

Repet, imi plac oamenii destepti, DAR nu imi plac persoanele care vor sa o faca pe-a interesantii prin asta, mai ales unor straini.

Eram azi in microbuz in drum spre casa si la un moment dat a urcat un tip, nimic interesant, apoi a urcat un grup de doamne, la fel, nimic interesant pana acum, insa doamnele erau glumete, ceea ce e foarte bine. Cum vorbeau ele de-ale lor, tipul s-a bagat putin in seama, nah se mai intampla sa vorbesti uneori cu oamenii din microbuz, doar ca la un moment dat tipul s-a luat aiurea. A inceput sa vorbeasca despre istoria poporului roman, cum ca noi de fapt nu suntem latini, despre Biserica Unita, despre nu stiu ce descoperiri de prin Ardeal,  fapt ce le-a incomodat pe respectivele doamne, nu pentru ca tipul vorbea prostii, se vedea ca stie el niste lucruri, dar nu cred ca dansele aveau chef de discutii inteligente cand de-abia plecasera de la munca, si au incercat sa-l ignore ca poate se opreste din vorbit.

Dude, foarte bine ca esti inteligent, ca stii multe chestii interesante, apreciez asta, dar sa o faci pe-a interesantul nu merge, nu la toti oamenii. Merge la cei care au aceleasi preocupari ca ale tale, asa ca nu ai decat sa-i cauti pe acei oameni.

O alta chestie e luatul lucrurilor prea in serios. De ce sa faci asta? De ce sa nu te bucuri de viata asta frumoasa facand misto de ea? Atatea norme, atatea reguli, atatea “nu fa asta ca nu se cuvine”, atatea “nu asa se poarta o domnisoara” sau cel mai rau, atatea “da ce o sa creada lumea?”.

Regulile mi le impun singura, fac ce cred eu ca se cuvine, nu ce cred alti, ma pot purta ca o adevarata lady, dar nu am sa incep sa pretind ca sunt altcineva decat sunt, ma port cum ma simt eu bine, atata timp cat imi pastrez decenta ( sau ce cred eu ca e decent), iar lumea poate crede ce vrea, traim intr-o tara libera, fiecare are dreptul la propria parere. Da, sunt serioasa cand vine vorba de treaba si munca mea, dar chiar si asa sunt serioasa luand lucrurile la misto :D, si da, asa ma simt cel mai bine.

Poate ca unii cred ca nu vor mai fi respectati de cei din jur daca nu sunt seriosi sau daca se bucura din plin de viata. Nu pot zice ca nu e intru-totul adevarat, dar tind sa cred ca lucrurile nu stau chiar asa, nu cu toti oamenii, trebuie sa te mulezi pe oamenii de langa tine, fara sa-ti pierzi din identitatea persoanala. Fii cum vrei sa fii si asa cum iti place, nu incerca sa te schimbi din cauza unor “nu da bine”.

That’s all focks. For now :).

Leave a Reply

