Prime impresii

V-am pomenit mai devreme, acum cateva luni, despre minunata mea plecare in Irlanda pentru un an de zile. Ei bine, iata ca a venit momentul mult asteptat.

Miercuri la ora 9.30 am aterizat pe aeroportul din Dublin, de unde a venit si m-a luat cea care imi va fi  “sefa”  in urmatorul an, sau mai bine zis, cea care ma va coorodna :).

Cred ca Cerul a tinut cu mine miercuri ca am prins o zi frumoasa, era putin soare, si nu a plouat foarte mult, ceea ce a fost super. Cred ca de-abia azi am realizat ca eu chiar am ajuns aici, pentru ca pana ieri eram ceva de genu: sunt aici sau inca visez?. Mda, sunt aici.

E o senzatie geniala, chiar daca vremea nu e cea mai buna prietena a mea, mai ales ca ieri puteam spune ca a venit deja luna noiembrie, dar sper sa ma obisnuiesc. Nu cred ca pot spera la prea multe zile cu mult soare, dar cel putin am sa ma bucur de timpul in care nu va ploua.

Auzisem ca irlandezii sunt niste persoane foarte amabile, dar nu ma asteptram sa fie chiar asa de mult. Nu cred ca am intalnit vreo persoana careia sa-i cer ajutorul si care sa nu ma ajute, oamenii de la magazine sunt foarte draguti, batraneii, tinerii, si chiar si cand spuneam ca sunt din Romania, nu am primit nici o reactie negativa, ceea ce ma bucura foarte mult.

Nu pot spune ca a fost chiar un soc cultural, dar ieri cand stateam in fata la Starbucks si asteptam pe cineva, a iesit un om care avea mai mult de 50 de ani care asculta muzica la un Ipod si care a intrat in vorba cu mine despre cum e vremea, dupa mult intalnitul: Hey, how are you?, si de-astea se intampla foarte des, in timp ce in Romania ar fi interpretat nu foarte pozitiv acest gen de evenimente. Da, pot spune ca pana acum imi plac oamenii pe care i-am intalnit.

Sunt putine impresii pentru inceput, dar cred ca trebuie sa-mi fac ordine in ganduri si sa realizez cate am de impartasit.

Stay tuned :).

Leave a Reply

